DO NOT DIE!!! WASD to move, click to shoot, and finally, get the HIGHSCORE!!! comment your scores down below in the comments!!! (Green flag to restart!) 日本語:死なないでください!!! WASD で移動し、クリックして射撃し、最後にハイスコアを獲得しましょう。以下のコメント欄にあなたのスコアをコメントしてください!!! (再スタートには青信号!)
Thanks to PoPtArTkInG4410 for coding me for variables/Coding You guys for the support! コーディングしてくれた PoPtArTkInG4410 に感謝します 変数/コーディングについては私に 応援してくださった皆さん!