日本語は↓ I made it somehow (( At first I tried to imagine a panda, but somewhere along the way I ended up making it look like a mouse or something. If you like, please give me stars and hearts. なんか暇だったから作りました。 適当につくった(( 最初パンダをイメージして作ってたら途中でネズミみたいな感じになっちゃいました。許してね!
It's been a while since I shared my work. Please, please grow...I want to be on the trend... It's Google translated so it might be hard to read. . 久々の作品共有です。 頼む、、、伸びてくれーーー傾向載りたいーーーー