Hi, this is an appreciation post for one of by BFFS online…GOOFIEEE <333 ( I will do this will all my friends.) If ur not Goofie don’t read this : Ur literally one of the sweetest people I have met on scratch, I have enjoyed each and every single moment talking and chatting with u online, it has been a joy to me in 2023 and I hope that this beautiful and wonderful friendship will continue into 2024. I hope ur doing good with ur own personal life offline and I hope u a beautiful future filled with happiness and love, u deserve so much. If anyone or anything is bothering u in life, just know that it will pass quickly and u can always count on me to comfort u. I LUV UU SMMM. <333
LUVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LUVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LUVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LUVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LUVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LUVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LUVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LUVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU By the way, what’s ur fav era of skz?? >:33