bi rahat bırakmadınız, bende reyal köpke gibi gözükmek için "hain uygulamasını" ---> "geri dünüşüm gutusuna" fırlattım (az daha tutmuyodu .d) artık yeter mi? bundan sonra uwu tipli saçmalıklarla ilgilenmiom, bakın sonuç nold- ee evt sorun zaten belli ama neys, görmemiş gibi yapim *colette the saygıdeğer köpke is came back to sigma gang*
bundan sonra aptan saptan vloglar yerine mizah çekicem, özellikle countryballs OĞ YEĞ