Hello everyone! I'm back after a long break! This is the first time I've drawn on IbisPaintX, not on this platform. (This was quite difficult for someone like me who is used to doing traditional art.) I hope you like it! (o≧▽≦)ノ
Herkese merhaba! Upuzun bir aradan sonra sizlerleyim! İlk defa bu platformda değil de IbisPaintX'te çizim yaptım. (bu benim gibi geleneksel sanat yapmaya alışkın biri olarak epey zor oldu.) Umarım beğenirsiniz! (o≧▽≦)ノ