Move with z key Sniper mode with x key hit with space bar Aim for the high score! ! ! ! ! ! ! ! zキーで動く xキーでスナイパーモード スペースキーで打つ ハイスコアを目指せ!!!!!!!!
This is my first work. Please take a look 初めての作品です。 見てみてください https://scratch.mit.edu/projects/976486352 ↑fun https://scratch.mit.edu/projects/976486352 ↑楽しい