日本語は下↓ English Hello,or,good morning,or good evening I'm ijehwfyhf!! It's a new plafo again! It's a super super diffusion hope! I want to ride the trend... How do I do it? PC: Arrow keys, wasd keys Mobile: Tap Don't make a mistake and go to the right!! (If you go to the right, there's nothing.) 日本語 こんにちは,または,おはようございます,またはこんばんはijehwfyhfです!! またもや新作プラフォです!! 超超拡散希望です!! 傾向乗りたい... 操作方法 PC:矢印キー,wasdキー モバイル:タップ 間違えて右に行かないように!!(右に行っても何もないよ) 良くここまで読んだね!!ではどうぞ
旗は2回押し推奨 拡散お願いします!!ナマエカクヨ @-abobo- 様 @ET_JN 様 @sandobagufew 様