C'est quoi la vie ? de Aldebert avec demon slayer L'intro est un peu longue Moi j'adore cette musique et vous ? ^^ N'hésiter pas a mettre votre duo préféré :D C'est quoi la vie? by Aldebert with demon slayer The intro is a bit long I love this music and you? ^^ Don't hesitate to put your favourite duet :D
This music is French and contains a lot of French expression, but I've done my best to translate it.