.....suomi WARNING: DO NOT LOOK THAT "GAME" IT'S HORRIBLE AND YOU MAY DO NOT UNDERSTAND FINNISH! Läppä varoitus xD And by the way Sans' voice is the lower one and thats my voice little lower !!!EPILEPCY WARNING!!!! eli epilepsia.. And it do not end at the dance part..
Äänet ja artti kaikke meidän paitti musa (ja papyrus) Omegan ääni ja ulkonäkö: Viivi (my friend) Sansin ääni ja ulkkari: Minä (me) Papyrys: Minä (me) Boksimies: Viivi (my friend) Älkää tuomitko pliis