Japanese/日本語 皆さん、お久しぶりです!!元気でしたか?? さて、画像作成、受け付けます!!コメントしてください! 条件(よく読んでね!) 人を作ってほしい場合↓ ①髪型、色、服などの特徴を言ってね!!アニメ風にしたいのか、リアルにしたいのかも、教えてね! 動物を作ってほしい場合↓ ①動物の名前と特徴を言ってね! 背景などを作ってほしい場合 ①自然か都会か屋内かを言ってね! ②そこに何を追加してほしいかを言ってね!
英語/English Hi everyone! It's has been a while!!Are you guys alright?? Well now,I will accept image making! If you want please coment! conditions↓ If you want to make a person ①Say a feature and you want to write anime style or real style! If you want to make animals ①Say an animal name and feature! If you want to make a view ①Say where. ②Say what do you want to add.