皆さん、こんにちは!今回は、名探偵コナンの遠山和葉ちゃんを描いてみました!!デジタル投稿は、初めてなので、なんて評価されるのか緊張!!!ま、見てけれるだけ、うれしいんですけど!(笑) スペースキーを押すと見れます!!
Hi guys! This time,I drew 'Case closed' calacter 'Kazuha Toyama'!! I drew it at degital at the first time,so I'm nervous what everyone say at my picture.But it's ok to just watching my picture! If you press the space key you can watch! Please enjoy it!!