En Principi està fet perquè un sol jugagor pugui fer-lo anar i per això les pales van a l'hora amb la posició del ratolí. Per a que puguin jugar dos jugadors s'haurà de canviar el ratolí per la tecla que es vulgui. De moment la partida no acaba mai. Cadascú haurà de decidir